Wątróbka na mym stole zagościła :D






  • 400 g wątróbek kurzych - oczyścić, umyć, osuszyć, każdą przekroić na pół
  • 1 strąk zielonej papryki - oczyścić, pokroić w krótkie paski
  • 200 g pieczarek - pokroić na ćwiartki
  • 1 łyżka oliwy z oliwek
  • 1 łyżka sosu sojowego
  • 2 łyżki masła
  • sól, świeżo zmielony pieprz czarny


W głębokiej patelni rozgrzać oliwę i masło, po czym smażyć wątróbki , pieczarki i paprykę na średniej temp. 10 minut często mieszając, aby wątróbki się zrumieniły z obu stron a warzywa nie przypaliły. Pod koniec skropić sosem sojowym i oprószyć solą oraz świeżo zmielonym czarnym pieprzem.

Podawać prosto z patelni z pieczonymi ziemniakami lub pieczywem.



5 komentarzy :

  1. Watrobke polubilam dosc niedawno i wciaz nie uzywam jej zbyt czesto, chyba dlatego, ze zwyczajnie o niej zapominam. Pdooba mi sie w takiej formie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje chłopaki ją uwielbiają, zaś ja jestem na etapie przekonywania się do niej. Dzięki:)

      Usuń
  2. mam dużą słabość do wątróbki :) bardzo apetycznie ją podałaś

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i zapraszam do udziału w akcji WĄTRÓBKOWE FANTAZJE

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Zachęcam do zostawienia paru słów, każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny!

Akcja: Nie kradnij zdjęć!