Tartaletki z jajem ;)

autor przepisu Viola






Na 6 porcji
  • 6 małych suszonych pomidorków z oliwy - drobno pokroić
  • oliwa w której były pomidory
  • 6 łyżeczek kapar
  • 6 jajek
  • 2-3 dymki tyko zielona część - pokroić wedle uznania
  • 6 kromek pieczywa tostowego (u mnie pszenno-orkiszowe)
  • ostra papryka (przyprawa)

Kromki pieczywa okroić ze skórki i spłaszczyć przy pomocy wałka.  Foremki na muffiny wysmarować oliwą, ułożyć w nich kromki pieczywa i wysmarować oliwą. W tak przygotowanych spodach ułożyć po jednym suszonym pomidorze i jednej łyżeczce kapar.



Wbić po jednym jajku, tak by nie uszkodzić żółtka. Górę posypać dymką, oprószyć papryką.



Piec 18-20 minut w 180°C  (z termoobieg 160°C ) we wcześniej nagrzanym piekarniku.


Proste w wykonaniu,



a jakże efektowne danie.



Niesamowite na ciepło,




  równie doskonałe na zimno.



  You can translate this page with the translator on top of the page on the left hand side.


21 komentarzy :

  1. Mmm.. Wygląda mega smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają pięknie! :) Robiłam bardzo podobne, tylko dno formy na muffiny wykładałam chlebem żytnim, a boki boczkiem wędzonym - wg gustu Mężczyzny :).
    Pod mój gust te Twoje o niebo lepiej podchodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale to pyszne na śniadanko!

    OdpowiedzUsuń
  5. super przepis! i jakie sliczne zdjecia! to jest pomysl na niedzielne sniadanie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne! Czy myslisz, ze z kawalkami pszennej tortilli zamiast pieczywa tez sie uda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm jakby je trochę podgrzać, byłyby elastyczniejsze. Czemu nie próbuj i daj znać jak wyszły :)

      Usuń
  7. Smakowity początek dnia gwarantowany!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają absolunie rewelacyjnie! bardzo apetyczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fenomenalny przepis!! Foremki z chleba - moja miłość!!! I cudne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobiłem i powiem tak, było fantastyczne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie zapraszamy na Halloweenowy konkurs gdzie do wygrania jest bon o wartości 40zł do zrealizowania w księgarni Gandalf :) Jeszcze tylko przez 2 dni :)

    http://babylandiaa.blogspot.com/2012/10/halloweenowa-niespodzianka.html

    Z góry bardzo przepraszam za spam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Viola jak Ty już coś wymyślisz to mi szczęka opada. No i jeszcze bardziej opada gdy [patrzę na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają bardzo, ale to bardzo smakowicie. A z własnym pieczywkiem to już pewnie niebo :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł, aż się zrobiłem od razu głodny i żałuję, że nie mam pieczywa w domu, a dziś wszystkie sklepy pozamykane ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy5:07:00 PM

    o rety dawno tu nie bylam, jestem glodna ,pieknie to wyglada i zdjecia boskie:)ewela

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy5:08:00 PM

    papier i te skorupki od jajek och , dlatego takie fotki powalajace,ek

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Zachęcam do zostawienia paru słów, każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny!

Akcja: Nie kradnij zdjęć!